Sunday, February 26, 2012

Please..

(Writing in Swedish)

fröken trött:Snälla. Väx upp människa. Om du nu vet vad WT betyder, så skulle du nog inte kalla mig för en "tvättäkta WT". En sådan kallas White Trash är ljushyade personer med låg social status.
Jag är INTE ljushyad. Har du någonsin hört ordet av latinamerikan? Vi är inte ljushyade, och min familj har inte en låg social status. Vi har inte en jobbig ekonomi, och du borde nog inte heller ha vetat det eftersom du inte känner mig. Jag har inte en låg utbildning, jag går på gymnasium. Ska också vidare utbildas utomlands. Jag har inte heller ointresse för kultur ELLER samhälles-frågor. Jag har inte heller några barn och inte heller en dålig hygien så vitt jag vet. Jag är inte (har aldrig varit) rasistisk av mig, och jag röker inte ELLER har alkohol-problem. OCH! Jag bor inte i en husvagn, har inte utslitna kläder och använder inte crocs. Och framför allt.. jag har inte sönderblekt hår.
Så.. snälla. Tänk efter innan du säger något, som du antagligen inte har någon aning om.
Du vacker? Sen när har en människa med sådan personlighet och inskränkt syn på folk varit vacker? Du är nog inte vacker som går runt och skryter om hur bra utseende du har. FY!

No comments:

Post a Comment