Friday, May 20, 2011

Dun dun duun...

(I'm going to write in swedish, just so you now...)

@ylva:
Nej, jag tror du har missuppfattat det lite. Jag hatar inte att folk skär sig, eftersom jag har gjort det själv. Det jag hatar är de som visar att man har skurit sig, eller mer om att de VISAR att de har skurit sig. Visst det kanske lät som om jag menade att jag hatade att folk skär sig, men jag var lite på dåligt humör och arg när jag skrev det. Men som sagt, jag menade att jag inte gillar när folk visar bilder på det, det är lite obehagligt att se. Det är nästan som om de skär sig, bara för att verka cool när det inte är det. Men annars kan jag förstå när folk gör det. För jag mådde hur dåligt som helst när det hände så mycket negativt runt om mig. När jag hade skärt mig, så vågade jag inte visa det för någon. Utan jag visade bara mina märken för någon jag litade på, eller för någon som jag visste kunde hjälpa mig. Jag var tvungen att gå runt med långärmat hela tiden, men just nu har ju de flesta försvunnit så just nu kan ju jag gå runt i kortärmade tröjor och så. Så jag hoppas nu du har liksom förstått vad det var jag menade med inlägget...
Jag tycker det var bra gjort av dig som sökte till en kurator för att prata ut, visst det kan vara jobbigt men det är bra att prata jag fick den hjälp jag behövde. Bara att jag var tvungen att gå till en psykolog tillslut.
Och det glädjer mig att vi delar lite av samma intresse, och att du delvist kan se upp till mig. Du behöver inte vara blyg för att fråga och så, eftersom jag blir bara glad av att folk skriver till mig.

On to english...

Well, that was kind of a long answer... but I don't care.. :3
What have I done so far? I've been painting... and I'm not quite satisfied with my paintings... Since I'm getting so shaky these days.
And it's finally Friday. So I can just go home... and chill. Maybe not today, since it's my sisters birthday. And tomorrow I'm going to take some video-shots for a project in school.
We're doing a sweded version of the Korean movie Pon (Phone).

So I guess I will not chill that much...

Oh, and next week... VORTEX will be released! :3
And 4 different things will happen in 25th May.

1. VORTEX's coming out..
2. My class going to Stockholm, to see an art exhibition.
3. Kuroshitsuji's last OVA episode is coming out..
4. And an author in Deviant Art, is going to post up a side of her Kuroshitsuji-doujinshi.


2 days after that... it's Reita's 30th birthday! And 3 days after that... it's mine 18th birthday!


That's why I love May so much... x3


That was... kind of I had in mind now. I had forgotten something I was going to write, but I guess I'll write that later when I remember.


// Bye Bye Nashimoto! ^-^ <3

No comments:

Post a Comment